Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu. Uvjeti za upis: Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (četverogodišnja srednja škola).
Kompetencije koje se programom stječu:
- razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
- odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
- pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
- izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
- pratiti učinak oglašavanja
- stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
- pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
- voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
- samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
Nastavne cjeline/teme od kojih se sastoji program:
- Marketinška komunikacija u online okruženju
- Internetski marketinški kanali
- Sadržajni „content“ marketing
- Influencer marketing
- Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji
- Alati digitalnog marketinga
- Brendiranje u online poslovanju
- Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju
- Mobilni marketing
- E-mail marketing
- Tehnike digitalnog marketinga
- Upravljanje digitalnom marketinškom kampanjom
- Alati za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti
- Ergonomska načela u uredskom poslovanju
Program je verificiran od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja i upisuje se u E-radnu knjigu.