Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu. Uvjeti za upis: Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (četverogodišnja srednja škola).

Kompetencije koje se programom stječu:

  1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  5. pratiti učinak oglašavanja
  6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
  9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Nastavne cjeline/teme od kojih se sastoji program:

  • Marketinška komunikacija u online okruženju
  • Internetski marketinški kanali
  • Sadržajni „content“ marketing
  • Influencer marketing
  • Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji
  • Alati digitalnog marketinga
  • Brendiranje u online poslovanju
  • Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju
  • Mobilni marketing
  • E-mail marketing
  • Tehnike digitalnog marketinga
  • Upravljanje digitalnom marketinškom kampanjom
  • Alati za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti
  • Ergonomska načela u uredskom poslovanju

Program je verificiran od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja i upisuje se u E-radnu knjigu.